Komunikat o uruchomieniu Bazy sprawozdań organizacji pożytku publicznego
12.05.2017
Pragniemy Państwa poinformować, że w dniu 12 maja br. została udostęniona możliwość zamieszczania, na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, sprawozdań finansowych i merytorycznych z działalności organizacji pożytku publicznego za rok 2016.
Jednocześnie informujemy, że Ministerstwo uruchomiło infolinię w godzinach 9-15 pod numerem telefonu 22 661 11 84, pod którym organizacje mogą uzyskać pomoc w zakresie obsługi technicznej ww. Bazy.
W przypadku wątpliwości dotyczących obsługi Bazy pytania można również kierować na adres opp@mpips.gov.pl
Departament Pożytku Publicznego uprzejmie informuje, iż w Systemie sprawozdań organizacji pożytku publicznego została uruchomiona możliwość zamieszczania sprawozdań OPP za 2014 rok.
Jednocześnie informujemy, że Ministerstwo uruchomiło infolinie w godzinach 9-15 pod numerami telefonów 22 661 11 47, 22 661 11 84, 22 693 49 70, pod którymi organizacje mogą uzyskać pomoc w zakresie obsługi technicznej Systemu.
W przypadku wątpliwości dotyczących obsługi Systemu pytania można również kierować na adres opp@mpips.gov.pl
Baza sprawozdań organizacji pożytku publicznego znajduje się na stronie: www.niw.gov.pl/opp/sprawozdania-opp
Departament Ekonomii Społecznej i solidarnej nie zajmuje się już kwestią sprawozdawczości organizacji pożytku publicznego.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących sprawozdawczości OPP prosimy o kontakt na adres opp@niw.gov.pl